Lets learn English

Don’t waste these three: Time, Money and Energy

Lets learn English

Don’t waste these three: Time, Money and Energy

Dressing up

 Dressing up 

=========== 

 

Dressing up is putting on more formal clothes 

 

 

 

 

Dressing down 

================= 

 

 Dressing down is putting on more casual clothes  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سبزیکار دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://sabzikar.blogsky.com

سلام خسته نباشی. راستش من علاقه مند یادگیری زبان انگلیسی هستم. تا حدودی هم صحبت میکنم. اما چون کسی نیست باهش انگلیسی صحبت کنم باز بعضی اوقات فراموش میکنم.خوشحلم که با وبلاگ شما آشنا شدم.دوست دارم بیشتر با هم در تماس بشیم. خداحافظ

سلام دوست عزیز
ممنون از لطف شما .امیدوارم این مطالب مفید باشه .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد