Lets learn English

Don’t waste these three: Time, Money and Energy

Lets learn English

Don’t waste these three: Time, Money and Energy

jeez

jeez 

 

used to express feelings such as surprise, anger, annoyance etc 

 

Give me a break, man, jeez

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام مریم خانوم ممنونم که از وبم سر زدیند به امید موفقیت روز افزون شما . من دارم روی یک پایان نامه کار می کنم برا یه استاد امریکایی و برا نامه نوشتن به وی مشکل دارم می تونید شما کمکم کنید خیلی ممنون می شم اگه با شما اشنا شم
من دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده دانشگاه تهرانم و ترم اخر

با سلام وتشکر

خوشحال می شم اگه بتونم
کمکتون کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد